About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

8 May 2012

tak tahu nak buat apa

SELAMAT PAGI

emmm...still rasa malas mengulit diri ni..tak ada ke dalam dunia ni ubat untuk kurang kan rasa malas...kalau ada alangkah bagus nya..malas bercampur dengan sakit hati  lagi..macam mana nak kurang kan rasa sakit ni ye..aku ni  lak lau dah sakit hati kat seseorang tu memang tak ley nak cover...ada  member yang cakap yang aku ni lau dah sakit hati dengan orang memang akan nampak dengan jelas sangat...bila ingat balik apa yang sis tu buat memang sakit hati...

yelah kalau mulut tu  dah macam puaka memang tak ley nak ubah agak nya...lain kali kalau tak mampu jangan lah nak mengata yang bukan bukan ye..ni lagi 1 hal , adalah 1 minah ni consider macam awek kawan aku sorang ni , g lah mengadu kat member aku sal abg kat opiz aku ni menggatal dengan dia..amik gambar siap pegang pinggang dia...masalah nya dekat sini gurl tu tak melawan pun bile abg tu buat macam tu..so benda ni kire consider atas kerelaan sendiri lah..kalau jau tak suke confrem kau akan tepis right..

kalua dah macam tu tak payah nak banyak bunyi...nak cakap orang gatal lah , and so on.. kalau tepuk sebelah tangan takkan berbunyi ye der...so kau nilai lah sendiri awek kau tu jenis yang macam mana..

BYE..

No comments:

Post a Comment