About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

9 May 2012

Berkelah

9/5/2012 - 6:31 p.m
Rabu - Mendung


Salam all. Hai blogger. What up all? Hope everything will be ok!


Hah! Ahad yang lepas aku dan family aku pergi berkelah kat Desaru! Malam sabtu hari tu lah baba aku tetiba cakap nak berkelah kat Desaru. Apelagi, malam tu gak kena beli bahan2 nak buat masak makanan untuk bawa pergi berkelah esoknya. Then, aku cakap dengan mama baba, boleh tak aku ajak bf aku join sekali? Diorang kata boleh! Green light!!! Memang happy sangat bila diorang kasi aku ajak bf aku. Hehe...


So, pagi Ahad tu kami pergilah berkelah. Memang happening wooooo !!! Yelah, 1st time si dia join event kami sekeluarga. Dapat makan sama-sama, berenang sama-sama, luang masa sama-sama.  Tapi... masuk waktu tengahhari, tiba-tiba hujan turun. Hurm...terpaksa balik. Walau apapun, aku rasa puas ! Even kulit aku dah bertukar warna sikit, yang pasti aku gembira. Ape pun, terima kasih my bf sebab sudi join kami sekeluarga !


Salam !


-Leenz-


9/5/2012 - 6:37 p.m

No comments:

Post a Comment