About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

25 May 2012

Di mana semangatku...

25/5/2012 - 5:39 p.m
Jumaat - Redup


Salam all. 


Perasaan ini...seredup cuaca hari jumaat yang indah ini... Aku sendiri pun tak tahu apa yang aku sedang fikirkan. Semangatku hilang... Kemana dia menghilang... Kembalilah wahai semangat... Satu demi satu yang membuatkan aku semakin hilang semangat serta rasa yakin pada diri... Aku tak mampu alami semua ni...


Bila aku dapat tau yang dia terima tawaran kerja kat Selangor, aku rasa macam hidup aku tetiba kosong... Aku tak dapat berfikir macam mana hidup aku lepas ni bila dia jauh dari aku... Tapi dari sudut lain, aku harus redha... Ini semua adalah penentu hidup dia... Untuk masa depan dia... 


Ya, itulah yang harus aku fikirkan... Aku dan dia belum ada apa-apa ikatan yang sah. Aku tak punya hak untuk menghalang. Biarlah dia pergi jika itu dapat menjamin masa depan dia... Aku di sini...akan terus memberi semangat serta dorongan untuk dia...biarpun tiada di sisiku lagi...


Bangkitlah wahai semangat...


Jumpa lagi esok... Jage diri...


Salam.


25/5/2012 - 5:46 p.m

No comments:

Post a Comment