About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

21 May 2012

patut ke tak ye..????

hari ni dapat lah balik awal..macam tau tau aje yang aku ni penat tak terkata...almaklum lah 4 hari kena keluar buat promosi....tapi alhamdulilah dapat jugak 30 orang yang daftar...lagi pun penggerai dekat situ semua nya ramah ramah..kire bole layan kepala jugak lah..

sepanjang aku kerja dekat sini dah ada yang ajak jadi ejen insurans lah , pegawai pelaburan lah..semua ejen ni cakap yang aku ada asas yang kuat..tak salah untuk praktik kan apa yang aku dah belajar dulu..main problem nya aku sendiri tak ada masa nak buat benda ni semua..kadang rasa macam nak amik lesen untuk jadi ejen insurans dengan ejen pelaburan..

tapi bila difikir kan balik cukup ke masa untuk aku nak buat semua tu..mana nak kena bahagi kan masa untuk jumpa clien lagi..nak wat keje full time aku ni lagi..confrem confrem lau aku jadi ejen ni kena sentiasa turun buat promotion..kalau tak macam mana nak ada clien..kalau betul betul aku terbuka hati nak jadi ejen pelaburan dengan ejen insurans, baru aku decide untuk ambil exam ni..

jangan nanti apa yang aku dah dapat tertinggal sebab aku sibuk kejar benda yang lain..aku tak nak lah tergopoh gapah..

No comments:

Post a Comment