About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

7 May 2012

hari yang mendung

rasa macam malas je nak gi keje hari ni..dengan someone yang macam ada yang tak puas hati dengan aku je..tak habis habis nak sakit kan hati aku..makin lama makin fed up lak rasa nya dengan dia..kalau ye pun nak cakap pasal orang pun tolong lah cermin diri sendiri tu dulu..kalau cantik macam neelofa tak pe lah jugak..yang ni macam kak limah je..sapai kan apa yang aku pakai pun dia nak komen..macam macam yang dia cakap..nampak gemuk lah , berat lah..eeeuuwww tolong lah ye...parents aku pun tak ada nak kongkong apa yang aku nak pakai..as long as aku tau bezakan mana yang baik dengan yang buruk dah lah..

sebelum nak berbual tolong lah cermin diri tu dulu ye sis..tak payah nak banyak bunyi sangat lah ye...jangan lah rasa diri tu sempurna sangat..mana lah ada manusia yang sempurna dalam dunia ni..sebelum nak komen pasal pakaian orang lain tengok dulu   cara pemakaian sis tu..dah cukup elok ke..kalau setakat pakai ala ala yang ado je baik duduk diam..

No comments:

Post a Comment