About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

5 May 2012

hari yang memenatkan

walaupun cuti hari ni tapi tetap kena siap awal..nak gi mana ye..?..emmm...mesti lah nak balik muar...ada kenduri kawen..aku ni agak lemah sikit kalau nak gi majlis kawen ni..almaklumlah soalan jangkaan aku mesti akan dihadap kan dekat aku..hai..nasib badan..sampai je kat kampung memang lepak gile...tengah sedap sedap rehat tu boleh pulak ada yang datang tercegat kat depan pintui..bila da berborak dengan mak , mula lah dia orang ni nak cari ruang dan peluang untuk tanya soalan yang aku dah memang jangka...tapi kali ni ada 1 sepupu aku ni siap nak jadi ejen cari jodoh aku lagi...ni dah tahap parah ni..excuse me tak yah lah nak over excited sangat..sampai nak apply jadi ejen cari jodoh aku bagai..rimas lah...

makin lama makin ramai pulak yang datang..sampai kan pak cik aku duk tumpang sekaki tanya tun aku ni bile..dah tu siap tinggal kan pesanan penaja lagi..bile aku wat majlis tunang ti jangan ikat lama lama..aku memang rimas kalau orang lain sibuk nak jaga tepi kain anak orang lain..baik lah jaga tepi kain anak sendiri..lepas tu ada lah 1 makcik ni dengan bangga nya cakap yang dia dah ada 5 orang menantu...siap boleh tanya lagi dekat mak aku nye turn bila lak nak dapat menantu..terus hilang selera aku dibuat nya..tak yah lah nak bangga sangat..

balik je jb , aku terus check email yang leenz hantar..dia tolong adjust  kan resume yang aku nak hantar dekat someone..anyway thanks a lot ye leenz coz tolong adjust kan resume aku..alahai esok nak kerja..rasa penat ni tak hilang lagi...

tinggal lagi seminggu je lagi nak sampai 13.05.2012..aku nak kena ngadap semua saudara mara dan sepupu sepupu aku lagi sekali..kira nya kali ni semua sepupu aku akan ada dekat rumah pak cik aku dekat kluang...pak cik aku akan baut majlis kawen sebelah lelaki.. 

No comments:

Post a Comment