About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

20 May 2012

penat sangat

semalam rasa kaki macam nak tercabut aje...orang yang datang ke hari bnelia boleh dikata kan agak ramai jugak..jenuh gak berdiri dari dari dengan pakai wedges...rasas macam nak tanggal kan aje kasut..

alhamdulilah jugak lah,ramai jugak yang daftar...tapi ada 1 insiden yang berlaku dekat aku..dalam besar nya ruang dekat angsana tgu kenapa lah aaku boleh tgerserempak dengan dia...aku rasa yang dia tak perasan yang tu aku..time tu aku saje je nak keluar tengok keadaan event kat luar..

sekali aku boleh ternampak hamba allah ni..time tu memang rasa nak lari je ke tempat lain..tak nak lalu dekat situ..tapi bile difikir kan balik buat apa aku nak kena mengelakkan diri dari dia..lagipun ni kan tempat awam.

muka dia memang nampak blushing macam tahan malu..aku buat tak tahu je....biar lah dia yang malu sendiri...lagi aku tak ada buat salah dekat dia...dia yang buat hal..so take it or leave it  

No comments:

Post a Comment