About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

31 May 2012

hari yang paling sakit hati...

semalam aku geram sangat dekat 1 budak ni..cara dia gurau dah melampau sangat..aq tahu yang niat dia nak bergurau tapi agak agak lah sikit.jangan sampai kau cakap benda yang terlalu peribadi..karang aku cakap yang kau tak tahu adab , kau tahu lak nak marah...

kalau orang lain boleh lah kau nak cakap macam tu..kalau dengan aku mintak maaf bebanyak lah der...aku bukan jenis perempuan macam tu..aku rasa kalau kau cakap dengan awek kau macam tu pun awek kau akan sakit hati..

kalau dengan attitude kau yang macam ni memang susah lah perempuan nak dekat..perangai dah lah macam hampeh..kalau awek tu tinggal kan kau jangan nak salah kan budak tu..sebaliknya kau cermin lah dulu diri kau tu..

No comments:

Post a Comment