About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

13 May 2012

penat jugak

hari ni aku kat kluang..almaklum lah sepupu kawen hari ni..tapi hari ni sedara mara aku bukak mukadimah agak lain skit..tapi aku tak lah direct kena..juz kena tempias aje..yang kesian nya dekat sepupu aku yang sorang ni..umo dia dalam 30 an..tapi still single lagi..jenuh jugak dia nak menjawap..aku juz dengar kan aje..tolong jawap apa yang patut je..dah tu time nak balik boleh pulak sepupu aku yang sorang ni gi tanya soalan wajib tu kat aku..almaklumlah lama tak jumpa jadi aku tak berapa cam muka dia..confuse antara abang ajak @ abang man..sebelum abang man tanya soalan wajib ni kat aku , dia ley tanya dulu yantg aku ni wat apa sekarang..aku jawap lah dah 3 taun keje..lepas tu dia ley tanya dah kawen ke..aku cakap lah belum lagi..masih mencari..dia ley cakap ingatkan dah kawen senyap senyap..aku jawap lah insyallah nanti nak buat orang pertama yang ain akan bagi kad mesti abang man..

pandai betul abang sepupu aku yang sorang ni tanya soalan wajib tu dekat aku..kadang rasa macam malas je nak pergi majlis kawen macam ni..nanti mulalah mak cik mak cik duk kepoh tanya bila nak kawen,tak ada pak we lagi ke..adoi pening pening...kenapa semua orang sibuk tanya soalan tu dekat aku..aku ni baru 22 tahun..agaknya dia orang ni tak ada ke nak bagi soalan lain dari soalan tu...balik ballik soalan tu..tension seh..bila aku cakap tak ada dia orang siap nak jadi ejen untuk aku lagi..dah macam aku ni anak diaorang lak.
depan depan aku boleh pulak gi promote aku kat orang..excuse me ye..aku ni bukan patung untuk di buat display macam dekat kedai baju tu..

.
  

No comments:

Post a Comment