About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

30 May 2012

I'll be alone...

30/5/2012 - 4:30 p.m
Rabu - Mendung


Salam all

Hari ni... Hurm...semangat aku tak berapa nak ada... Sebab apa? Sebab... Hurmm... semalam aku ada buat kesilapan dalam kerja aku... Semua ni asalnya memang salah aku. Biasalah...tak ada manusia yang sempurna kerjanya. Dan manusia tak pernah lari dari kesilapan. Termasuk aku. Kerana kesilapan aku ni lah dah buat orang lain kusut nak fikirkan kesimpulan. Silap apa... Aku taknaklah cakap. Segan pulak... Biarlah ianya berlalu macam tu je okeh...

And 1 more thing yang buat aku bertambah sedih dan tak bersemangat... Bila dia beritahu aku tentang tawaran belajar yang dia dapat tadi. Kalau dekat aku dah lama hurayyy hurayyy tapi ni... Hurmm...Kuantan sana haaa... Jauhnye... Dia dapat tawaran belajar kat Polysas Kuantan. Bukan aku tak suka dia nak pergi belajar kat sana cuma...aku tak tahu sama ada aku boleh menahan rindu atau tak... Walaupun sukar, aku akan tetap cuba... Mungkin ini takdir yang tuhan tentukan untuk aku. Ya, mungkin ini saatnya untuk aku belajar menerima hakikat dan redha dengan takdir ini... 

He said to me "... I will try my best for you..." Seriously...aku tak tahu nak cakap macam mane... Aku...aku terharu sangat... Mungkin benda ni biasa je bagi orang lain tapi bagi aku, tak...

Tapi...aku tak nak kekecewaan bertandang dalam hati aku lagi... Dan aku tak nak letak harapan yang terlalu tinggi dalam hubungan ni. Kelak memakan diri. Insya-Allah, sedikit demi sedikit aku akan cuba ubati luka lama di hati ni...

Walau seperit mana luka tu, aku akan tetap menyayangi dia... 


Salam.

-Leenz-

30/5/2012 - 5:16 p.m

No comments:

Post a Comment