About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

7 January 2015

#2015

07/01/2015 - 15:21pm
Rabu - Mendung

Hai !

Assalamualaikum.

Setelah 2 tahun blog ini terbiar, akhirnya aktif kembali. Cewah...padahal lupa password kot!

So, I'm back. I means, WE BACK!

Seperti sebelum2 ni, blog ni aku berkongsi dengan satu orang sahabat aku, Alfie. Dan sekarang aku nak berkongsi jugak dengan sorang lagi sahabat terbaik aku iaitu Isha. Jadi, segala masalah, keluh kesah, bebel membebel, akan kami luahkan di sini. Oh ye, kalau tak silap, last update pun dari si Alfie pada 15 April 2013. See? Mana pergi lagi setengah tahun tu? Hmm maklumlah, umur semakin meningkat, segala password emel bagai sampai terlupa. Ampun maaf dipinta. So, harap2 blog ni tak lagi kesunyian dengan adanya dua orang sahabat terbaik aku kat blog ni.

Soguys, cukup ini dulu yang mampu aku kongsi setakat ini. If I feel free, aku rajin2kan diri untuk menjenguk kesini.

Ehhhh sebelum terlupa, aku nak wish "HAPPY NEW YEAR 2015" kepada korang semua! Semoga azam baru korang tercapai! Amin.

Okay, chawchaw!

Yang sewel,
Leenz

No comments:

Post a Comment