About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

1 August 2012

Semangat yang hilang...

1/8/2012 - 4:30p.m
Rabu - Redup


Salam all. Hai all. Hurmm...aku rasa sangat2 tak bersemangat. Tak tahulah nape. Maybe terlalu fikirkan pasal kerja kot. Hurm... working always make me crazy ! Dan pastinya semua orang pernah merasakan sedemikian ? Untung sangat kalau ada kerja yang tak pernah tension. Kadang, kita tension sebab kena marah orang yang berpangkat lebih tinggi dari kita. Dan kadang, kita terlalu fokus sangat pada kerja hingga lupa makan minum. Bila perut lapar, mulalah rasa nak marah. Bila dah marah pula, orang lain jadi mangsa. Kan kan kan...


Okaylah, sebenarnye takde ape aku nak borakkan. Just nak update blog je kot. Aku tengok sunyi jek blog ni. Manalah Alfie hilang... Aku harap dia okay jek. Dan aku harap dia tak terlalu tension sampai kena migrain. 


Kejap lagi dah pukul 5, aku nak balik. Aku pun tak berapa nak sihat hari ni. Adik aku demam, automatik jangkit pada aku. Maklumlah, duduk sebilik dengan dia. Tu yang berjangkit tu...


Okaylah, aku nak kemas apa yang patut sebelum aku balik ni.


Apepun, selamat berbuka bila tiba waktunya. Bye !


Salam.


-Leenz-


1/8/2012 - 4:47 p.m

No comments:

Post a Comment