About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

17 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

17/8/2012 - 4:24 p.m
Jumaat - Cerah



Assalamualaikum kawan2. Syukur sangat2 sebab aku masih dipanjangkan umur untuk menyambut Hari Raya Puasa pada tahun ni. Semoga tahun depan masih ada untuk aku dan tahun2 yang seterusnya.

Di atas kesempatan ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Andai aku ada terkasar bahasa atau tersilap kata mahupun tersalah laku, aku mohon maaf zahir dan batin. 

Aha... cakap pasal raya, jangan lupa simpan2 la duit raya untuk aku. Even umur semakin hari semakin meningkat, duit raya tetap wajib okeh... 

So, korang dah apply cuti ? Yang dah cuti tu, bagus. Lagi awal cuti, lagi meriah rasa kan. Dan pada yang belum apply cuti tu, cepat2lah apply...nanti tak dapat beraya, rugi wooo... Dan pada 'terpaksa' kerja tu, rajin-rajinlah OT. Cukup bulan ke cukup tahun ke dapat bonus berganda2 (InsyaAllah). Untunglah kan.

Okaylah, aku dah nak balik dah ni. Tiba masa untuk memborong kuih-muih yang ada kat bazar tu nanti. Maklumlah, 2 hari last puasa. Yeah dah nak raya ! Opssss...terexcited lah pulak...

Okay korang, jage diri bebaik. Pandu dengan berhati2 pada yang balik kampung tu. Happy holiday~~~

Salam.

-Leenz-

17/8/2012 - 4:32 p.m

No comments:

Post a Comment