About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

26 July 2012

sakit lagi..

  semalam terpaksa ambil cuti sakit coz migrain yang melampau..sebenar nya aku ni memang ada migrain dari dulu..biasalah time time belajar dulu banyak yang nak kena hafal..lagi lagi bila nak exam makin serabut lah jawabnya..tapi sejak dah bekerja ni rasa macam dah ok je migrain ni..rupa nya tak..

  hari selasa lepas migrain nya datang balik..sakit nya kepala memang tak larat nak tanggung..balik kerja terus makan panadol..ingat kan dah ok..rupa nya semalam jaadi makin teruk..last last kena pergi klinik jugak..bila wat check up doktor cakap yang sekarang ni aku kena gastrick dengan migrain..

  tapi nasib baik lah x ada apa apa penyakit yang serius..dah tu doktor siap pesan makan ikut masa..jangan lengah lengahkan..takut ti makin teruk pulak jadi nya...

  anyaway hari ni aku dah rasa sihat sikit dan boleh bekerja semula..harap lah hari ni aku dapat bertahan..

No comments:

Post a Comment