About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

7 July 2012

Kerja oh kerja

7/7/2012 - 5:21 p.m
Sabtu - Mendung


Salam all. Huh...dingin sungguh hari ni. Atau mungkin aku sorang je kot yang rasa sejuk. Nama pun duduk depan aircond. Mesti la sejuk. 


Hurm...pelik tak kenapa waktu2 macam ni aku masih di office? Actually, kerja aku berlambak giler. Tapi semua tu bukan hari ni punya. Semua tu hari isnin yang punya. Cuma aku tak nak kelam kabut hari isnin nanti. Tu belum campur shipment2 yang belum sampai punya tu. Aku rasa aku boleh jadi gila sebab keje. Tension sesangat. Tadi aku bukan main semangat nak buat keje. Tapi lepas je aku tengok schedule untuk kapal minggu depan punya tak masuk lagi, terpaksalah aku postpone semangat kerja tu hari isnin nanti. Haishhh... Hilang dah semangat nak buat keje aku. 


So, terpaksalah aku balik sekarang sebelum baba aku membebel sebab aku tak balik2 dari tadi. Ape taknye, patutnya hari ni aku half-day tapi sekarang dah jadi full day pulak. Kira OT la ni. OT aku bersebab tau ! Sebabnya nak siapkan keje ! Bukan mengular tawww !!! 


Okaylah, mama aku pun baru lepas call aku. Mahu atau tak, terpaksalah aku balik dan terpaksa jugaklah aku tangguh kerja tu sampai isnin nanti. 


Isnin, confirm aku tension bagai nak gila ! Tunggu jelah...


Aku nak balik dah. Happy weekend friends !

Salam.

-Leenz-


p/s: Happy birthday Jack - Yang ke-31 !

7/7/2012 - 5:30 p.m

No comments:

Post a Comment