About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

21 July 2012

Happy Ramadan !

20/7/2012 - 11:51 a.m
Sabtu - Cerah


Salam all. Haiiiiiiiiiii ! Lama tak update blog. Busy... Anyway, Happy Ramadan to all ! Korang puasa tak? Ha...jangan tak puasa dengan sengaja. Nanti kena ganti, payah tau ! 


Aha...hari ni hari sabtu. Public holiday kan. Tapi kenapa aku berada di office? Ha...sebab aku berhajat nak menyiapkan kerja2 yang semalam aku tak sempat nak siapkan. So, lepas je siap aku terus la update blog. Pukul 12 aku dah nak balik dah. Actually, banyak benda aku nak membebel kat sini tapi masa pun tak mengizinkan. Jam kat atas ni menunjukkan pukul 11:51 a.m kan. Itu bermakna lagi beberapa minit je aku kena get away from this office. 


Okeylah. Masa ni makin lama makin cepat pulak berlalu. I gotta go. Ada masa nanti, aku rajin2 kan diri untuk update okeh ! 


Bye !  Salam.



-Leenz-


20/7/2012 - 11:59 a.m

No comments:

Post a Comment