About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

18 July 2012

hal yang menyakitkan hati

dah lam aku tak update blog..sampai kan leenz pun dah tanya..sejak kebelakangan ni macam macam hal yang jadi dekat aku....kalau leenz selalu tension dengan kerja dia..aku pulak tension dengan management tempat kerja aku ni...makin lama makin fedup lak aku nak kerja...sebenar nya aku ni dah tak ada hati lagi nak kerja dekat sini..

ada lah 1 staff ni pakai duit company sampai rm2765..tanpa inform dekat office..sebelum ni pun memang dia dah pernah buat jugak..yang buat tak sedap nya manager still bagi peluang dekat staff ni..kalau company lain confrem dah kena buang..kes ni dah masuk dalam pecah amanah..pengurus cakap yang staff ni lebih banyak kelebihan dari kekurangan...

aku sendiri pun dah makin malas nak mengadap benda ni semua...cakap diaorang ni macam bagus je..kalau oarng dengar confrem akan cakap sistem kerja dekat sini bagos...padahal indah khabar dari rupa 

No comments:

Post a Comment