About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

27 April 2012

penantian yang sakit

masa sekolah dulu aku pernah lah terjatuh hati dekat 1 abang senior ni..orang nya tak lah sekacak mana..tapi sepatah kata katijah yang dia ni ada rupa jugak..tapi time tu abang ni form5..almaklum lah masa itu aku tak berani nak cakap apa apa...juz tengok dari jauh je..9 tahun kemudian . aku jumpa abang tu balik..tapi time tu aku tak cam tu dia yang sebenar nya...almaklum la time sekolah dulu dengan sekarang muka dia boleh dikatakan ada perbezaan sikit..tapi entah macam mana aku boleh tau tu dia..mula ya dia yang berbual dengan aku dulu..almaklum lah . ramai yang cakap aku ni sombong...aku ni bukan seorang yang sombong tapi agak susah nak berbual dengan orang yang baru aku kenal..tapi entah kenapa bila dengan dia ni aku jadi peramah lak..aku pernah tanya yang dia ni tak ada awek ke..dengan confident dia cakap yang dia dah 2tahun putus dengan awek dia..part yang paling best dia cakap yang ex dia dah kawen & ada anak 1 orang..first time jumpe dia . dia datang ambil aku bawak pergi makan.lepas tu , kita orang janji nak keluar tengok wayang hujung minggu..boleh dikatakan aku tak cukup rehat jugak sebab setiap malam dia akan call @ msg aku...aku pulak excited sebab oarng yang selama ini aku admire bagi respon..bila hujung minggu aku pun tunggu dia datang dekat tempat yang kita orang janji..sebelum tu aku dah rasa macam tak sedap hati je..aku cerita dekat linda yang aku nak keluar jumpa dengan dia..linda ada bagi cadangan suruh aku call dulu dia..tapi aku tak nak takut menggangu..sampai je dekat tempat yang dijanjikan,aku ada cuba untuk hubungi dia tapi tak berangakat..aku mula terpikir yang dia takkan datang..rupanya betul apa yang aku jangka kan..hanya pada linda aku bagi tau..mula nya linda agak marah dengan apa yang dia buat dekat aku..mas tu aku tetap berfikir yang dia ada masa pada masa tu..lepas 3 minggu , dia ada hubungi aku mintak maaf sebab tak dapat datang..aku dah dapat rasa yang dia ni macam ada sorok kan sesuatu..tak lama lepas tu aku dapat tahu yang sebenar nya dia dah 2 tahun bertunang..sebelum aku jumpa  dia lagi..nampak sangat yang dia ni suke main kan perasaan perempuan..aku pun tak tahu entah berapa ramai perempuan yang dia kecewakan..rasa nya tak salah kalau aku label kan dia ni sebagai kasanova..nacib baik aku dapat tahu awal sebelum aku betul jatuh sayang dekat dia..aku ambil masa yang agak lama jugak untuk lupa kan.apa yang dia dah buat dekat aku..dalam pada tu aku agak kesian dekat tunang dia..aku percaya yang 1 hari nanti apa yang dia pernah buat akan berbalik semula pada dia ..siapa yang takmarah  bila seseorang tu menipu tenatng status dia yang sebenar..aku bersyukur yang aku dapat tahu siapa dia yang sebenar nya...

No comments:

Post a Comment