About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

30 April 2012

Holiday !

30/4/2012 - 5:04 p.m
Isnin - Panas


Salam all. Happy Labour Day to all ! Opsss... Aku tahu bukan hari ni tapi esok. 1/5/2012 adalah esok. So, oleh kerana aku cuti esok, aku nak wish hari ni. Untuk semua pekerja2 yang bekerja. Eh, ape pelik ayat aku ni. Tak kisahlah...


Esok, aku dan family dah rancang nak pergi bercuti. Memula ingat nak ajak Pame dengan bakal suami dia join skali tapi esok diorang keje pula. So, aku, mama, baba, dengan adik2 aku jelah join. Kitorang rancang nak pergi Desaru ! 


So, pukul 5:30 ptg jap lagi aku dah nak balik. Pame ajak gi buat facial muka. Nak tak nak kenalah temankan dia jugak. Okaylah... Happy holiday ! 


Jage diri okay ! 


Bye, salam.


-Leenz-

No comments:

Post a Comment