About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

27 January 2016

Review: Joe's Coffee

27/01/2016 - 3:34pm
Rabu - Mendung

Hai!

Assalamualaikum.

Hampir sebulan aku tak update apa-apa kat sini, kan? Hmmm... Ok dah, sekarang aku malas nak taip pepanjang panjang lebar sebab kali ni aku nak update sikit je. JE.

Joe's Coffee? Pernah dengar tak? But for me this is my first time. Alaa korang pun tau kan sekarang ni makin banyak minuman-minuman "hipster" yang tengah popular di kalangan masyarakat kini. Perghhh ayat gua! Contohnya, Kopi Ngences, Pirates Coffee, OverDose, Frozzy Cup, what else? Okay, banyak sangat nama yang unik yang diorang pakai untuk tarik perhatian-perhatian si pen-dahaga. So, apa kaitannya dengan Joe's Coffee?

Picture from IG @joes_coffee
Sebenarnya aku tertarik dengan Joe's Coffee ni pun sebab kawan satu sekolah aku yang jual. Aku tau gerai Joe's Coffee ni pun sebab dia ada post location dekat facebook. Bila aku tengok address dia dekat Gelang Patah, haaa apalagi memang dekat sangatlah dengan tempat tinggal aku. Support member, apa salahnya? Dah jom review apa yang ada kat Joe's Coffee ni!

Joe's Coffee
Area: Johor
Location: Berdekatan Maybank, berhadapan kedai tayar & gunting rambut, Taman Nusantara, Gelang Patah, Johor.
Operation hour: 11:00am - 6:00pm
Available flavour: Chocolate, Vanilla, Mocha, Latte, Green Tea, Cappucino
Instagram: Joe's Coffee


Haaaa nampak tak cawan tu lagi besar dari tangan aku? Hahaha. Seriously, aku rasa berbaloi dengan RM10 (1 cup - RM5) boleh dapat dua minuman berperisa Chocolate & Green Tea bercawan besar ni. Gua dah cuba, korang bile lagi? Pergilah serbu!

Oh by the way, thanks Ms Leha & Ms Eka sebab sudi melayani permintaan daku. Huahuahua.

So, thats it for today.

P/S: Psstt...sebenarnya dulu kitorang ni musuh tau tapi bila dah buat haluan memasing ni tak sangka pulak kitorang berjumpa dalam keadaan yang sangat janggal dan saling tak kenal. Tapi last-last diorang cam jugak muka aku. Apa? Ingat kitorang nak bertumbuk ke? Memasing dah besar, kan...?

Have a nice day guys!

Yang sewel,
Leenz

No comments:

Post a Comment