About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

8 June 2012

entah kenapa tetibe je terkeluar idea nak gi holiday...maybe tension dengan kerja kot dan benda benda yang buat semak dalam kepala ni je..tapi nak gi holiday dekat mana ye...boleh dikata kan 1 malaysia aku dah gi pusing time belajar dulu..kalau gi pulau...pulau mana yang best ye..

dalam kepala ni banyak gak list pulau yang bole gi untuk release tekanan..ermmm..x pe apa apa pun aku akan decide secepat yang mungkin..

sekarang ni pulak aku nak cari kerja baru...sebenar nya aku macam dah tak ada hati nak terus kerja dekat sini..tekanan dan beban tugas yang makin membebankan...memang aku akui mana mana tempat kerja pasti ada tekanan..lagi lagi dari pihak atasan dan kawan sekerja...tapi bagi aku sekarang ni aku nak cari persekitaran kerja yang baru...insyallah lepas raya aku akan terus kan pencarian kerja aku tu...

makin lama makin fedup dengan perangai orang yang suke bermuka muka ni..depan cakap lain belakang cakap lain..memang aku menyirap betul..kalau tak puas hati face to face dengan aku lah..minggu ni mood aku totally down..jangan sampai aku terlepas marah dekat kau ye..memang aku dah kenal lama dengan kau..jangan kau ingat aku ni jenis yang lembut sangat..bukan senang aku nak maaf kan orang..

No comments:

Post a Comment