About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

8 June 2012

bile dengar lagu  KRU-JANGAN LAFAZKAN..aku teringat masa lalu....lirik dia memang kena sangat dengan aku...memang sukar untuk aku lupakan kenangan lalu..tapi dari kenangan lalu itu yang banyak mengajar aku..


aku cuba untuk lupa kan..tapi tetap tak boleh..susah betul aku nak lupakan nya..baru baru ni aku ada terserempak dengan dia..aku tak tahu itu 1 kebetulan atau tidak..tapi dia mula nya memang tak cam itu aku..dekat 6 tahun aku dengan dia tak jumpa..tapi aku masih cam itu dia..dia memang tak pernah berubah..


aku ingat lagi 3 tahun lepas dia dapat contact aku balik..masa itu aku tak tahu apa persaan aku yang sebenar nya..patut ke aku gembira...sebab dia hubungi aku balik...ataupun sebalik nya..akhir nya aku ambil keputusan untuk tak nak kecewa sekali lagi..mungkin niat dia untuk sembunyi kan status diri yang sebenar tak nak buat aku kecewa..tapi aku tetap dengan prinsip hidup yang selam ini aku pegang , aku takkan sesekali ambil hak orang...


memang orang akan cakap yang aku ni suka melepas kan apa yang ada didepan mata aku..memang iye kalau yang ada dekat depan aku tu hak orang maka aku akan lepas kan..  

No comments:

Post a Comment