About us

My photo
"Aku bukan blogger tapi aku hanya seorang pendosa yang mencari jalan perubahan menuju redha Allah S.W.T."

15 October 2012

rindu nya dekat sidia...

assalamulaikum semua...lama tak update blog ni..tiba tiba rasa rindu dekat dia lah..dia tu buka sesiapa pun tapi actually blog ni..almaklum lah sejak akhir akhir ni banyak sangat benda yang jadi dalam hidup ni....

  baru je lepas baca post yang dah lama leenz a.k.a my bestfriend..terharu sangat..leenz ko memang memahami aku..alhamdulilah walaupun apa yang jadi dekat aku masa ditempat kerja lama sikit pun aku tak rasa terkilan dengan apa yang jadi..kerna aku percaya apa yang jadi mesti ada hikmah nya..dan aku akan buktikan yang aku mampu untuk berjaya..

  walaupun ex manager aku cakap yang aku ni tak layak..aku akan buktikan apa yang dia cakap tu sebenarnya salah..jangan nak perlekehkan kebolehan orang lain..sepatutnya dia bagi semangat ini tidak..tak apalah tiap apa yang kita buat akan ada balasannya , tak kira baik atau buruk..

  dah 2 minggu aku kerja di tempat baru..suasana kerja nya ok..kawan kawan pun ok..tapi keadaan nya tak sama dengan kerja yang dulu..ye lah dulu aku kerja jumpa orang ramai..sekarang ni aku kerja tengok kek , roti , bukak invois , cek barang barang cafe , cek driver keluar..aku suka kerja macam ni..lagi pun aku masih banyak lagi nak belajar..

No comments:

Post a Comment